1/5 - (3 امتیاز)

 

کاردستی چهار فصل

یکی از سوالاتی که همیشه کودکان از والدین خود دارند این است که چگونه آب و هوا در حال تغییر است؟ تغییر فصل ها چگونه صورت می گیرد؟ اکثر کودکان قبل از ورود به مدرسه این اطلاعات را کسب می کنند اما برخی هم در مدرسه از چهارفصل سال اطلاع دارند. برای اینکه بتوانید کودک خود را با فصول سال آشنا کنید، می توانید کاردستی چهار فصل را برای آن ها بسازید.

کاردستی چهار فصل ساده

کاردستی چهارفصل به صورت کاملا ساده ساخته می شود و اصلا نیازی به کمک کسی نیست و کودک می تواند آن را به تنهایی بسازد؛ در نهایت وظیفه والدین است که کودک را تشویق کنند تا بهترین کاردستی ها را در آینده بسازد و به این کار خود ادامه دهد و استعداد های خود را از این راه کشف کند. کاردستی چهار فصل به سادگی ساخته می شود و ساخت آن به طوری نیست که نیاز باشد کسی بر کودک نظارت داشته باشد و بهتر است خود کودک آن را بسازد تا حس استقلال نیز به او دست دهد. کاردستی چهار فصل را می توانید ابتدا خودتان بسازید و سپس آن را بهخ کودک نشان داده تا او هم از شما الگو برداری کند زیرا کودک از والدین خود به خوبی الگو برداری می کند و کاری که از مادر و پدر می آموزد را همیشه خوب می داند و برای آن وقت می گذارد.

ویدئوی کاردستی چهار فصل

ویدئوی کاردستی چهار فصل را در وولک برای آموزش به کودکان شما قرار داده ایم و با تماشای ویدئو های وولک دیگر نیازی به هزینه های گزاف آموزش های هنری نیست. همچنین برای ساخت کاردستی چهار فصل می توانید در قسمت بالا ویدئو را مشاهده کنید. کاردستی چهار فصل به صورت کاملا ساده با کاغذ تهیه می شود. به خاطر داشته باشید اگر کودکتان کاردستی چهار فصل را ساخت علاوه بر اینکه جنبه آموزشی دارد او را سرگرم نیز می کند و شما باید کودک را در این راستا یعنی کشف استعداد های خود تشویق کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments