4.2/5 - (6 امتیاز)

کاردستی میکی موس طرحی جذاب برای کودکان شما

کاردستی یکی از سرگرمی های جذاب کودکانه است که به آن ها در مسیر رشد بهتر و یادگیری بهتر کمک می کند. چرا که ساخت کاردستی یکی از راه آموزش غیرمستقیم محسوب می شود و تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودکان نشان داده است که راه های آموزش غیرمستقیم که با بازی و سرگرمی همراه هستند تاثیرات بسیار بهتری در یادگیری کودکان دارند.

کودکان امروزی به نسل شبکه ملقب هستند و به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی، گوشی های همراه هوشمند و دیگر تجهیزات الکتریکی علاقه ی زیادی دارند. به همین دلیل برای دور کردن این کودکان از فضای مجازی و بازی های دیجیتال باید ترفند های هوشمندانه ای به کار بگیرید. انتخاب یک طرح و ایده ی مناسب با روحیات کودک و نزدیک به سلایق او می تواند اولین قدم باشد.

به عنوان مثال طرح کاردستی میکی موس می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که میکی موس یکی از کارکتر های جذاب کودکانه است که اکثر کودکان آن را دوست دارند. بنابراین اگر می خواهید کودک خود را به ساخت کاردستی و فعالیتی که برای او مفید باشد سرگرم کنید، می توانید مشغول آموزش ساخت کاردستی میکی موس به فرزند خود شوید.

فیلم کاردستی میکی موس که در این صفحه قرار گرفته است تنها با کمک کاغذ و مقوا ساخته می شود و این امر باعث می شود که بتوانید با کم ترین وسایل در هر شرایط و مکانی کودک خود را مشغول ساخت کاردستی میکی موس کنید. بهتر است بدانید که ساخت کاردستی میکی موس یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری به رشد بهتر شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که کودک شما کاردستی میکی موس خود را به پایان می رساند و در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments