4/5 - (91 امتیاز)
kardastiplusbanner

چرا کاردستی روز پدر را به کودکان خود آموزش دهیم؟

پدر؛ واژه ای که همه ی کودکان به طور غریزی با شنیدن آن غرق در شادی می شوند. کودکان به دلیل دایره لغات محدودی که دارند در اکثر اوقات نمی توانند احساسات خود را با کلمات بروز دهند و به دنبال راهکار های دیگری برای نشان دادن محبت و عشق خود هستند. کاردستی یکی از سرگرمی های جذابی است که می تواند برای کودکان نوعی راه انتقال احساساتشان محسوب شود.

شما می توانید با آموزش کاردستی روز پدر به فرزندان خود به آن ها کمک کنید تا با ساخت کاردستی روز پدر، عشق و علاقه ی خود را به پدر خود نشان دهند و بعد از به اتمام رساندن کاردستی روز پدر خود، آن را به پدرشان تقدیم کنند. این که کودکان نتوانند احساسات خود را بروز دهن باعث کلافگی آن ها می شود بنابراین تا جایی که ممکن است سعی کنید تا راه های مختلفی را به آن ها نشان دهید تا بتوانند به راحتی احساسات خود را بروز دهند.

همچنین بهتر است بدانید که نه تنها ساخت کاردستی روز پدر بلکه ساخت کاردستی های متنوع کودکانه می تواند به رشد بهتر شخصیتی کودک شما نیز کمک کند چرا که باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در آن ها می شود. به عنوان مثال زمانی که کودک مشغول ساخت کاردستی روز پدر می شود با نحو کار با ابزارات متفاوت مانند چسب و قیچی آشنا می شود تا در نهایت بتواند با کمک آن ها کاردستی روز پدر را بسازد و آن را به پدر خود تقدیم کند.

همچنین زمانی که کودک شما ساخت کارستی روز پدر خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی او یعنی اعتماد به نفس می شود. از آن جایی که اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است چرا که کافی بودن میزان آن یکی از شروط سلامت روتانی است، بهتر است از سن بسیار کم به آن توجه ویزه شود تا کودکان امروزی در روز های بزرگسالی خود دچار اختلالات متفاوت نشوند.

ویدیو کاردستی روز پدری که در این صفحه قرار گرفته است تنها با کمک کاغذ، مقوا و چسب و قیچی ساخته می شود. بنابراین کاردستی روز پدر کاردستی کم هزینه است که می توانید در هر موقعیت و شرایطی به ساخت آن همراه فرزند خود مشغول شوید. اگر خودتان نیز کودکتان را در مسیر ساخت کاردستی روز پدر همراهی کنید، او را خوشحال تر می کنید. چرا که کودکان به انجام فعالیت ها و سرگرمی های گروهی بیشتر از انجام سرگرمی ها و بازی های انفرادی علاقمند هستند.

شما می توانید زمانی که فرزندتان در حال ساخت کاردستی روز پدر است با او درمورد پدرش صحبت کنید و به او رفتار های درست با پدر و مادر را آموزش دهید و از این طریق از ساخت کاردستی روز پدر به عنوان یک راه آموزش غیرمستقیم نیز استفاده کنید. چرا که تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک نشان می دهد که آموزش هایی که با بازی و سرگرمی همراه هستند، بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند.

همانطور که موارد متفاوت اشاره کردیم ساخت یک کاردستی روز پدر ساده می تواند فواید متفاوتی برای کودک شما داشته باشد. همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی های متنوع کودکانه باعث رشد بهتر جسمی کودک شما نیز می شود. به عنوان مثال کودک شما برای ساخت کاردستی روز پدر خود باید از دست های خود کمک بگیرد تا بتواند به طرح نهایی برسد. بنابراین در حال ورزش و تقویت عضلات دست خود نیز هنگام ساخت کاردستی روز پدر می شود.

از آن جایی که کودکان امروزی به بازی با انواع تجهیزات الکترونیکی و گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقمند هستند، شما باید با انتخاب طرح ها و ایده های جذاب برای انجام اینگونه سرگرمی ها یعنی ساخت کاردستی، اشتیاق و علاقه ی فرزندان را بیشتر کنید تا در نهایت بتوانید آن ها را حتی برای ساعاتی از فضای مجازی و گوشی های هوشمند و کامپیوتر ها دور کنید. همین الان کاردستی روز پدر را به کودکان خود آموزش دهید و آن ها را از فواید ساخت کاردستی کودکانه بهره مند کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
43 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نازی

عالییییییییی

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

کتایون

ممنون

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

ناشناس

ممنون خیلی زیباست

مَها نوری ( ادمین وولک )

خواهش میکنم عزیزم

مرضیه مقدم ( پزشک )

عالییییییی بود ممنون که آموزش دادید💚💚💜💜❤❤🧡🧡

صدف خالقی (قصه گو)

ممنون از همراهی و انتخاب شما

*****

خوب بود

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

مرینت دوشنبه چنگ

عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

نازنین

خیلی خوب بود

صدف خالقی (قصه گو)

بسیار عالی تشکر از همراهی شما

آریا

بسیار عالی است بر شما 🌹🌹🌹

صدف خالقی (قصه گو)

خیلی ممنون از همراهی شما

😃مژگان 😃

✅بسیار عالی احسنت بر شما

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

😃مژگان 😃

✅بسیار عالی

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

دلارام

خیلی خوب بود

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

ابراهیم حیاتی

عالی است

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

افسانه

افسانه چنگیزیان

محنا

محنا هنری

محنا

عالی حرف نداشت

مَها نوری ( ادمین وولک )

ممنونم از نظرت محناجان

عالی

ویدیو واسه من باز نمی کنه

مَها نوری ( ادمین وولک )

ویدیو مشکلی نداره دوست عزیز، اینترنتتون رو خاموش روشن، و دوباره امتحان کنید

بیتا

بنده فقط عکسش رو دید و درست کرد

مَها نوری ( ادمین وولک )

چه عالی

بیتا

چرا استیکر من اینشکلی هس

امیر علی قنبری

عالی بود
من برای پدرم دستش کردم

مَها نوری ( ادمین وولک )

چه عالی

هستی مروجی

ممنونم
🥰🥰🥰

مَها نوری ( ادمین وولک )

خواهش میکنم عزیزم

دنیا

خیلی خوب بود😍👍👍👍🙏🏽🙏🏽

مَها نوری ( ادمین وولک )

خوشحالم دوست داشتی عزیزم

لیا

عالییییییییییییییی

مَها نوری ( ادمین وولک )

ممنونم از نظرت عزیزم

فاطمه رستمی

ممنون خیلی عالی بود مرسی

مَها نوری ( ادمین وولک )

خواهش میکنم دوست خوبم

آتلیه عکاسی بنسای