4.2/5 - (5 امتیاز)

 

کاردستی ماشین لباسشویی

کاردستی ماشین لباسشویی برای سرگرم کردنن و بازی بچه ها می تواند ایده خوبی باشد. کاردستی ماشین لباسشویی با لوازم دور ریختنی آماده می شود و این ساده ترین روش ساخت کاردستی ماشین لباسشویی است. اگر کودک کمی خلاقیت داشته باشد می تواند به راحتی بهترین و زیبا ترین کاردستی ماشین لباسشویی را بسازد. با ما همراه باشید تا کاردستی ماشین لباسشویی را به صورت ویدئویی با یکدیگر تماشا کنیم.

کاردستی ماشین لباسشویی و احساسی که به کودک می دهد

ساختن کاردستی برای کودکان موجب تقویت مغز آن ها می شود و در نهایت با این کار استعداد های آن ها شکوفا می شود. ساخت کاردستی ماشین لباسشویی هم توسط بزرگسالات و هم کودکان انجام می شود و اکثرا پیشنهاد می شود والدین کاردستی ماشین لباسشویی را بیاموزند و سپس به کودک خود انتقال دهند. کودکان پدر و مادر را الگوی خود قرار می دهند و از آن ها بهتر یاد می گیرند. کودک با ساخت یک کاردستی ماشین لباسشویی اعتماد به نفس بالایی را تجربه می کند و احساس نشاط به او دست می دهد.

کاردستی ماشین لباس شویی با مقوا

ساخت کاردستی هایی که مانند کاردستی ماشین لباسشویی متحرک هستند لذت بیشتری دارند و کودک با تجربه این کاردستی ها احساس بهتری نیز می کند. کاردستی ماشین لباسشویی با استفاده از مقوا یا کارتن ساخته می شود و پس از ساخت می توان با آن بازی کرد یا به عنوان دکوری اتاق کودک از آن استفاده کرد. ساخت کاردستی ماشین لباسشویی برای کودکان در وولک به صورت ویدئویی پخش می شود و برای تماشای آن نیازی به هزینه های زیاد کلاس های آموزشی نیست و این ویدئو کاملا رایگان پخش می شود.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آوین

سلام خیلی خوب است که کاردستی مگزارید بچه ها سر گر می شوند

صدف خالقی (قصه گو)

خیلی ممنونم از نظرتون

Nila

عالی

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

صفا

سلام من اینهاهمه رو درست کردم البته نصف شو خواهرم درست کرد من از این کاردستی ها خوشم اومده این کاردستی ها واقعا جذاب هستند

صدف خالقی (قصه گو)

سلام دوست خوبم
آفرین که کاردستی ها رو درست کردی
خوشحالم که با ما همراهین

محمد

بد است

هانیه یزدانی (ادمین وولک)

امیدوارم از بقیه کاردستی ها خوشت بیاد محمد جان