3.5/5 - (2 امتیاز)

چرا نقاشی ترن هوایی را به کودکان خود آموزش دهیم؟

نقاشی یکی از سرگرمی ها و بازی های کودکانه است که از گذشته تا به امروز کودکان به طور غریزی به انجام آن علاقه داشته اند. همواره کودکان از در دست گرفتن قلم و کشیدن آن بر روی کاغذ لذت می برند و به همین دلایل است که نقاشی درمانی یکی از روش های نوین روان درمانی است که در کودکان تاثیر مثبت بسیار زیادی دارد.

روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک معتقدند که با بررسی نقاشی های کودکان می توان به بسیاری از ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها دست یافت. برای این که کودکان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید باید تمایل و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهید. چرا که کودکان امروزی به بازی های دیجیتال و کامپیوتری و گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی علاقه ی بیشتری دارند. برای این که تمایل کودکان به نقاشی کشیدن افزایش پیدا کند باید طرحی جذاب و نزدیک به روحیات آن ها انتخاب کنید. به عنوان مثال طرح نقاشی ترن هوایی کودکانه می تواند برای دختر بچه ها بسیار جذاب باشد.

همچنین بهتر است بدانید زمانی که فرزندتان در حال کشیدن نقاشی ترن هوایی است در واقع در حال تقویت عضلات دست خود و ورزش کردن از سن بسیار کم است که این امر باعث کمک به رشد جسمی او می شود. همچنین کشیدن نقاشی ترن هوایی می تواند باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان شود. به عنوان مثال زمانی که کودکتان نقاشی ترن هوایی خود را به اتمام مرساندن و هنر خود را به اطرافیان خود نشان می دهد و آن ها از او تعریف می کنند، اعتماد به نفس در شخصیت او تقویت می شود. همچنین اگر نقاشی ترن هوایی او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در فرزند شما تقویت می شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments