اسب آبی
4.1/5 - (25 امتیاز)

 

 

 

اسب آبی از حیوانات ساکن آفریقاست که گیاه خوار می باشد. در برخی از کارتون ها این حیوان شخصیتی را ایفا کرده که چاق و بامزه هستند. برخی از کودکان می توانند شخصیت های کارتونی را نقاشی کنند و برخی هم می خواهند حیوانات مختلف را نقاشی کنند. نقاشی اسب آبی هم می تواند دز دسته این موارد قرار گیرد.

ویدئوی نقاشی اسب آبی

برای کشیدن نقاشی اسب آبی بهتر است با مراجعه به ویدئوی های موجود در وولک آن را بکشید. ویدئوی نقاشی اسب ابی در وولک کاملا رایگان است و می توانید با مراجعه به این ویدئو ها و تصاویر نقاشی اسب آبی به راحتی آن ها را بکشید. کشیدن نقاشی یکی از کار هایی است که کودکان را شاد می کند و به آن ها انرژی می دهد. با کشیدن نقاشی اسب آبی همراه با وولک به راحتی می توانید از هزینه های گزاف کلاس های خارج از خانه راحت شوید. برای اینکه کودکتان خلاقیت و استعداد خود را به نمایش بگذارد و استعداد هایش شکوفا شود، می توانید به ویدئوهای نقاشی در سایت وولک سری بزنید.

نقاشی اسب آبی ساده

نقاشی اسب آبی چنان راحت و آسان کشیده می شود که نیازی به کمک پدر و مادر ندارد و به راحتی می تواند نقاشی اسب آبی را بکشد. برای کشیدن نقاشی اسب آبی به صورت ساده می توانید همراه با ویدئوی نقاشی اسب آبی در وولک باشید و نقاشی را به صورت آنلاین و رایگان  تماشا کنید. سادگی کار اینجاست که نقاشی اسب آبی به صورت کودکانه و آسان آموزش داده شده و نیاز نیست برای کشیدن آن کمک کنید و کودک مستقل آن را می کشد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
❤فاطمه تلم خانی❤

ممنون

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

سید پریا موسوی

عالییییی عالییییی عالییییی

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

ارزو زلفی

ممنون

هانیه یزدانی (ادمین وولک)

تشکر از شما