1.7/5 - (3 امتیاز)
kardastiplusbanner

چرا کاردستی عروس دریایی طرحی مناسب برای کودکان است؟

کاردستی یکی از سرگرمی های کودکانه است که به دلیل تنوع زیاد از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را در بین کودکان حفظ کرده است. فعالیت یا سرگرمی کاردستی در واقع اکثر اوقات به صورت گروهی انجام می شود و به همین دلیل است که معمولا در مهد کودک ها، مدرسه ها و این گونه ارگان ها، معلم ها و مربیان مهد کودک از کاردستی به عنوان یک راه غیر مستقیم آموزشی استفاده می شود. اما در سال اخیر که کودکان از حضور در ارگان های عمومی مانند مهد کودک و مدرسه ها محروم بوده اند نتوانسته اند آنقدر که باید به انجام فعالیت های گروهی با دوستان خود مانند ساخت کاردستی بپردازند.

پدر و مادر ها می توانند با انجام این گونه فعالیت ها در خانه به همراه فرزندان خود تا حدودی این خلا را برای کودکان جبران کنند. برای این که تمایل و اشتیاق کودکان را به انجام کاردستی ها بیش تر کنید در ابتدا باید طرحی مطابق سلایق و علایق و آن ها و طرحی که با روحیات آن ها سازگاری داشته باشد انتخاب کنید. به عنوان مثال طرح و ایده ی کاردستی عروس دریایی می تواند طرحی مناسب برای دختر بچه ها باشد و آن ها را هیجان زده کند.

همچنین می توانید زمانی که کودک در حال انجام و ساخت کاردستی عروس دریایی است، اطلاعاتی را درباره ی حیوانات آبزی به او منتقل کنید و از این راه اطلاعات عمومی کودک خود را افزایش دهید. البته ساخت کاردستی عروس دریایی یا هر کاردستی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی در مسیر رشد شخصیتی کودکان دارند و بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در کودکان تقویت می کنند. به عنوان مثال زمانی که کودک ساخت کاردستی عروس دریایی خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او می شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آتلیه عکاسی بنسای