3.4/5 - (5 امتیاز)





نقاشی چرخ و فلک طرحی جذاب برای کودکان

نقاشی کی از سرگرمی ها محبوب در بین کودکان است که از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را در بین کودکان حفظ کرده است و این امر به دلیل تنوع زیاد و کمک به کودکان در شناخت محیط اطراف است. کودکان همواره به طور غریزی روحیه ای کنجکاو دارند و تلاش می کنند تا از محیط پیرامون خود اطلاعات بیش تری به دست آورند. نقاشی ساده طرح های مختلف و کودکانه به آن ها کمک می کند تا بیش تر محیط اطراف خود را بشناسند.

کودکان امروزی به بازی های کامپیوتری و گذراندن وقت خود با گوشی های همراه، کنسول های بازی و دیگر تجهیزات الکترونیکی علاقمند هستند. بنابراین پدر و مادر ها باید با ترفند هایی هوشمندانه کودکان خود را به انجام فعالیت هایی که برای آن ها مفید باشد مانند نقاشی کشیدن، جذب کنند. برای جذب کودکان به نقاشی کشیدن در ابتدا باید طرحی جذاب و کودکانه که به سلایق و علایق کودکتان نزدیک باشد انتخاب کنید. کودکان همواره عاشق شهر بازی هستند بنابراین طرح کودکانه ی نقاشی چرخ و فلک می تواند برای آن ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد.

همچنین زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی چرخ و فلک می کند باید طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود و در نتیجه هوش کودک شما به چالش کشیده می شود. چرا که یکی از مهم ترین ویژگی کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی آن ها است. همچنین در مسیر رسیدن به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک کودک شما با الگو ها، طرح ها و رنگ های زیادی آشنا خواهد شد و باید مناسب ترین آن ها را انتخاب و با هم ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک برسد. بنابراین قدرت تصمیم گیری نیز در کودک شما تقویت می شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مریم

خیلی عالی بود لطفاً بکشید☺😊😍😛😜

صدف خالقی (قصه گو)

خوشحالم که پسندیدید!

ندا غفاری نکو

میشه این چرخ وفلک رابه صورت ویدیو برایمان بفرستید

Asal

عالی 😘🧋♥️🌌🧋🧋🧋🧋

مَها نوری ( ادمین وولک )

خیلی ممنونم از نظرت عزیزم

الیسا

لطفادفه ی بعدبهترشو بزارین در اون هد هم جالب نبود

مَها نوری ( ادمین وولک )

خیلی ممنونم که نظرت رو نوشتی دوست خوبم