3.7/5 - (18 امتیاز)

نقاشی لاک پشت های نینجا طرحی هیجان انگیز برای کودکان

امروزه به دلیل علاقه ی زیاد کودکان به بازی های دیجیتال، کنسول های بازی و گوشی های همراه پدر و مادر ها همواره به دنبال راه ها سرگرمی ها و بازی هایی هستند که حتی برای ساعاتی فرزندان خود را از بازی های کامپیوتری دور کنند؛ کودکان از سن بسیار کم به طور غریزی به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ علاقمند هستند. بسیاری از کودکان از نقاشی کشیدن برای انتقال احساسات خود به بزرگ تر ها استفاده می کنند. چرا که کودکان نسبت به بزرگسالان دایره لغات کم تری دارند به همین دلیل درمانگر ها و روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک نقاشی را به عنوان راهی برای نشان دادن و انتقال احساسات به کودکان معرفی می کنند.

بهتر است برای این که کودکتان با نقاشی ارتباط بهتری داشته باشد طرح های نقاشی کودکانه که به سلایق، روحیات و علایق او نزدیک تر هستند را انتخاب کنید و به کودکان خود آموزش دهید. به عنوان مثال نقاشی لاک پشت های نینجا که در این صفحه بارگذاری شده است، می تواند برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. چرا که کودکان به کشیدن نقاشی یا ساخت کاردستی شخصیت های کارتونی علاقمند هستند. همچنین شما با آموزش طرح نقاشی لاک پشت های نینجا می توانید کودک خود را از فواید دیگر نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

زمانی که کودکتان شروع به ترسیم نقاشی لاک پشت های نینجا می کند درواقع باید طرح نهایی نقاشی لاک پشت های نینجا را در ذهن خود تصور کند. این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی کودکان می شود و یکی از نشانه های کودکان باهوش قوی بودن قدرت تخیل آن ها است. همچنین کودکان به هنگام کشیدن نقاشی لاک پشت های نینجا یا هر طرح دیگری درواقع درحال تقویت عضلات دستان خود از سن بسیار کم هستند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کیارش

عالی بود

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

دانیال‌صفرزاده

آلی……..

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

سارا

عااااااالییییییییییییییی

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

امیررضا

چرا با فیلم نیست

هانیه یزدانی (ادمین وولک)

برای اینکه فیلم رو ببینی باید 15 ثانیه تو صفحه صبر کنی کمی طول میکشه تا نمایش داده بشه

محمد امین

عالی عالی بود

محمد امین

خوشم اومد

محمد امین

عععععععععععععععععععععاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییی بود

مَها نوری ( ادمین وولک )

خیلی خوشحالم که دوست داشتی محمدامین جان

بتمن

نیلو