4.1/5 - (27 امتیاز)
naghashiplusbanner

 

آموزش نقاشی کودکانه شب یلدا

 

نقاشی کودکانه شب یلدا

 

نقاشی دورهمی شب یلدا

 

 

 

شب یلدا

 

نقاشی انار شب یلدا

 

نقاشی آسان شب یلدا

 

 

 

کودکان خود را با کمک نقاشی شب یلدا با رسم و رسومات آشنا کنید!

شب یلدا یکی از رسوم جذاب در فرهنگ ایرانیان است که به احتمال زیاد برای کودکان نیز برای جذاب است. برای این که کودکان خود را با رسم شب یلدا و معنی و مفهوم آن آشنا کنید می توانید از ترفند ها و سرگرمی های متفاوتی کمک بگیرید. همانطور که به احتمال زیاد می دانید، نقاشی یکی از سرگرمی های محبوب بچه ها است و کودکان امروزی را که به نسل شبکه ملقب هستند و به طور مداوم با انواع تجهیزات الکتریکی وقت خود را می گذرانند و در فضای مجازی حضور دارند، همیشه نسبت به نقاشی کشیدن یا ساخت کاردستی های متنوع علاقه نشان می دهند.

نقاشی یکی از سرگرمی های جذاب کودکانه است که از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را در بین کودکان حفظ کرده است. شما می توانید به مناسب تهای مختلف طرح های متفاوت نقاشی را به کودکان خود آموزش دهید. شما می توانید با آموزش نقاشی های متنوع کودکانه، فرزندان خود را برای مدتی از فضای مجازی و گوشی های همراه جدا کنید.

طرح و ایده نقاشی شب یلدا می تواند برای کودکان بسیار هیجان انگیز باشد چرا که آن ها را با مفهوم تازه ای آشنا می کند و از آن جایی که کودکان به طور غریزی روحیه ای کنجکاو دارند، از این که با مطالب و موضوعات جدیدی آشنا شوند بسیار لذت می برند. شما می توانید با فرزند خود مشغول کشیدن نقاشی شب یلدا شوید. چرا که بهتر است بدانید کودکان به انجام فعالیت ها و بازی های همگانی بیشتر از انجام بازی ها و سرگرمی های انفرادی علاقه نشان می دهند.

چرا نقاشی شب یلدا را به کودکان خود آموزش دهیم؟

انتخاب یک طرح جذاب و هیجان انگیز می تواند کودکان شما را به کشیدن نقاشی ترغیب کند. به عنوان مثال طرح نقاشی شب یلدا یکی از طرح های جذاب کودکانه است که می تواند تمایل و اشتیاق کودک را به نقاشی کشیدن افزایش دهد. همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی شب یلدا یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیاری برای کودکان شما در مسیر رشد شخصیتی آن ها دارد.

چرا که کشیدن نقاشی شب یلدا باعث تقویت و افزایش بسیار از ویژگی های شخصیتی مثبت در کودکان شما می شود. به عنوان مثال زمانی که کودک شما نقاشی شب یلدا خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و هنر خود را به اطرافیان خود نشان می دهد. بزرگ تر ها از نقاشی شب یلدا کودک تعریف می کنند و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود.

شما می توانید در شب های یلدا کودک خود را مشغول نقاشی شب یلدا کنید و از نقاشی شب یلدا کودک خود را در تزئین شب یلدای منزل به کار ببرید تا به افزایش هرچه بیشتر اعتماد به نفس کودک خود کمک کنید. اگر از هنر نقاشی شب یلدا کودک خود انتقاد هم کنید درواقع در حال تقویت روحی هی انتقاد پذیری در شخصیتی کودک خود هستید.

حتی زمانی که کودک شما در حال کشیدن نقاشی شب یلدا است باید رنگ ها و الگو های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند و این کار قدرت تصمیم گیری را در فرزند شما افزایش می دهد. همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی شب یلدا یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری به رشد جسمی بهتر فرزند شما نیز کمک می کنند. زمانی که کودک شما در حال کشیدن نقاشی شب یلدا است، با در دست گرفتن قلم در واقع در حال ورزش دادن دست های خود است. بنابراین به رشد بهتر جسمی کودک نیز کمکی می شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
44 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
غزل کوشکی

خیلی قشنگ شده

صدف خالقی (قصه گو)

ممنون از نظر خوبت غزل جان

اسما

ببخشید چه جوری باید ادمین بشیم صدف جان شما الان ادمین هستید درسته من هم میخواهم ادمین بشوم شرایط ادمین شدن چه جوریه

صدف خالقی (قصه گو)

اسمای عزیزم برای اطلاع از شرایط ادمین شدن در وولک میتونی با پیج اینستاگرام ما در ارتباط باشی
به حساب اینستاگرام وولک دایرکت پیام بده و مهارت های خودت رو برامون بگو ممنون

ملیسا

بله

محمد لعلی

خوبه

صدف خالقی (قصه گو)

خیلی ممنونم از نظر شما

اسما

خیلی قشنگ شد ممنون نقاشی هاتون زیباست

صدف خالقی (قصه گو)

ممنون از شما اسمای عزیزم برای نظر خوبت

هستی اجابتی ✌✌✌

عالی چه نقاشی زیباییی ❤❤❤🌹🌹🌹

صدف خالقی (قصه گو)

ممنونم هستی جان

النا هلیلی

خیلی خوشگل شد مرسی

صدف خالقی (قصه گو)

ممنون از شما

النا هلیلی

خیلی خیلی قشنگ شد ممنونم از نقاشی های زیباتون

صدف خالقی (قصه گو)

خیلی ممنونم از نظرت الناجانم

باران

عالی

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

زهرا

خیلی عالی است من عاشق نقاشی شب یلدا هستم خدا آقبتتون رو به خیر کنه ممنونم از سازندش و ممنونم از اونی که کشیده

هانیه یزدانی (ادمین وولک)

تشکر دوست خوب وولک

زهرا

ممنونم از اونی که زحمت کشیده نقاشی و کشیده همه برای سلامتیش صلوات .👌🙏🤲🤲🖐الهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم التماس دعای فروان به همگی اگر ندیدمتون خوشحال شدم اسماتون رو دیدم التماس دعا .🖐🖐🖐🤲🙏👌

دریا

عالی

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

زهرا

ببخشید من باید چکار کنم که گفتین بزنید عکس پیرمرد هم کشیدم باید چکار کنم تا ببینم؟ میخوام هر وفت فیلم دادی ببینم باید چکار کنم تا مزاحمتون بشم فیلم ها رو ببینم شمارتون رو بزنم؟؟؟ خیلی فیلمت عالیه اگه بلد باشم چه کنم تا فیلم هارو ببینم همیشه فیلم هاتون رو میبینم ببخشید من این نقاشی رو کشیدم برم کلا از این برنامه بیرون اگه جوابم رو دادین برتم میاد منظورم اینه که اون بالا دبدی پیام ها برات میاد برا منم اگه جواب بدی میا یانه یا باید بیام دوباره باید بیام در برناما این سئوال هارو که گفتم لطف میکنید جواب بدین ممنونم گلم

هانیه یزدانی (ادمین وولک)

سلام دوست وولک. متوجه نشدم منظورت چه چیزی هست

فاطمه

عالی

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

محمد

نقاشی خیلی خوبی است

صدف خالقی (قصه گو)

تشکر

خدا حافظ

قشنگ نبود

صدف خالقی (قصه گو)

چرا دوست نداشتی؟

زهرا

دروغ میگه خیلی خوب رود بهش میگم هر کس یه سلیقه داره شما سلیقتون بده مگه نه؟؟؟

زهرا

خیلی هم قشنگ بود مگه چرا قشنگ نبود الکی به کس تحمت میزنی این همه زحمت کیده تا نقاشی رو کشیده و گذاشته اند به جا اینکه بگی ممنونم قشنگ بود خوب سخته بگو سخته قشنگ نیست بگو ممنونم ولی انگار قشنگ نبود چرا خیلی زحمت کشیده ممنونم ازش

زهرا

هر کس یه سلیقه داره شاید برای تو خور نبوده اگنه همه گفتند خوبه تازه من کشیدم آنقدر قشنگ شد شاید شما هر نقاشی میبینید به سلیقتون بده ببخشید بی احترامی کردم فقط میخواستم بگم قشمگه هرکی به سلیقه داره شاید به سلیقه شما بده ببخشید

زهرا ایروانی

من از شما ممنون هستم واز این به بعد نقاشی های بسیار زیبا ی شما را نگاه میکنم لطفاً نقاشی های کتاب درسی ما را هم بکشید

صدف خالقی (قصه گو)

خیلی ممنونم که با وولک همراه هستی زهراجان
حتما عزیزم

زهرا

خیلی راحت و قشنگه ممنون از اونی که کشیده

زهرا

خیلی قشنگ شده حرف نداره

هانیه یزدانی (ادمین وولک)

ممنون دوست عزیزم

ملیسا

عالی

صدف سعادتی

سلام من چجوری می تون ادمین بشم

ghaza tatar

ممنون از نقاشی قشنگتون

مَها نوری ( ادمین وولک )

خوشحالم که دوست داشتی نازنینم

تینا عزیزی

یلدا مبارک باشه

صدف خالقی (قصه گو)

یلدای تو هم مبارک عزیزم

آتلیه عکاسی بنسای