3.8/5 - (14 امتیاز)



 

کشیدن نقاشی سیب زمینی باعث رشد بهتر کودک شما می شود!

نقاشی یکی از بهترین سرگرمی های کودکانه است که فواید بسیار زیادی برای کودکان دارد. از جمله فوایدی که نقاشی کشیدن برای کودکان دارد، در رشد شخصیتی آن ها است. چرا که کشیدن نقاشی کودکانه متفاوت باعث بروز بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در کودک شما می شود یا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی او را تقویت می کند.

برای این که تمایل و اشتیاق کودکان را به نقاشی کشیدن افزایش دهید باید از ترفند های خاصی استفاده کنید. چرا که کودکان امروزی به انجام بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقمند هستند بنابراین یکی از راه هایی که شما می توانید آن ها را به نقاشی کشیدن مشغول کنید و آن ها را از اینترنت و تجهیزات الکتریکی دور کنید، این است که طرحی مناسب سلایق کودک و نزدیک به روحیات او انتخاب کنید.

به عوان مثال طرح نقاشی سیب زمینی می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکان باشد چرا که اکثر کودکان به سیب زمینی سرخ شده علاقه دارند. بنابراین کشیدن نقاشی سیب زمینی می تواند آن ها را به وجد بیاورد. شما می توانید با آموزش نقاشی سیب زمینی به کودکان خود آن ها را از فواید کشیدن نقاشی کودکانه بهره مند کنید.

به عنوان مثال زمانی که کودک شما نقاشی سیب زمینی خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود. اعتماد به نفس کافی یکی از شروط سلامت روان است و از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین از سن بسیار کم باید به میزان اعتماد به نفس توجه ویژه شود. در غیر این صورت کودکان در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شیلا

نقاشی قشنگی هست

صدف خالقی (قصه گو)

ممنونم از نظرت دوست خوبم

آویسا علیایی

عالی بود غذایی که من دوست دارم هم سیب زمینیه😂🙃♥️

صدف خالقی (قصه گو)

چه عالی

آویسا

♥️♥️♥️

امیرحسین

عالییی
سلام نقاشی کیک هم میزاری

سجاد ملایی پلی

هه این ممن

سجاد ملایی پلی

عالیی خیلی خو به غذای من هم اینه

مَها نوری ( ادمین وولک )

خیلی هم عالی
ممنونم از نظرت سجاد جان