4/5 - (4 امتیاز)

طرح نقاشی دریم کچر می تواند طرحی جذاب برای فرزندان شما باشد!

نقاشی یکی از سرگرمی های کودکان است که از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را در بین بچه ها حفظ کرده است. البته نقاشی کشیدن فواید بسیاری زیاد برای کودکان دارد و در مسیر رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و جسمی کودکان تاثیر گذار است. به عنوان مثال زمانی که کودک شما در حال کشیدن نقاشی دریم کچر است در واقع در حال تقویت بسیاری از ویِژگی های مثبت شخصیتی در خودش است.

کودک در ابتدا باید طرح نهایی نقاشی دریم کچر را در ذهن خود تصور کند تا بتواند به هدف خود برسد و این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی در کودکان می شود و همان طور که به احتمال زیاد می دانید، قدرت خیال پردازی بالا یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است.

چرا که هوش آن ها را به چالش می کشد. همچنین بهتر است بدانید کودکانی که از سن بسیار کم به انجام فعالیت ها، سرگرمی و بازی هایی که با هنر همراه است می پردازند (مانند: کشیدن نقاشی دریم کچر) در آینده افرادی بسیار خلاق تر و موفقیت تر خواهند بود. انجام کار های هنری باعث می شود تا خلاقیت کودک شما افزایش پیدا کند.

زمانی که کودک در حال کشیدن نقاشی دریم کچر است باید الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و سپس با یکدیگر ترکیب کند. این امر باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شما می شود. همچنین زمانی که فرزندتان نقاشی دریم کچر خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، اعتماد به نفس در شخصیت او تقویت می شود و همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیتی است که باید از سن کم به آن توجه شود چرا که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد. با آموزش نقاشی دریم کچر، کودک خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فاطمه

این نقاشی خیلی قشنگ بود من این رو کشیدم

صدف خالقی (قصه گو)

بسیار هم عالی فاطمه خانم گل

مینا محمدیاری

سلام من مینا هستم این نقاشی بهم یه حسی میده یعنی مثلا یه نفر میاد تو موقع سخت من بهم کمک می کنه😭😢🥺

صدف خالقی (قصه گو)

سلام مینای عزیز
بسیار هم عالی